onsdag 18. august 2010

Pinje-kochen og Apple-bars.

Hadde besøk av min kjære Anita og hennes deutsche Cristoph i går og vi laget noen kjempegode cookies med pinjekjerner, tranebær og mørk sjokolade. Samtidig hadde jeg et lite prosjekt med å lage "apple/oatmeal streusel bars" fra min bibel "the magnolia cookbook" med oppskrifter fra O store Magnolia bakery i NYC. De tok kjempelang tid å lage, og var litt vanskelige å ha med å gjøre, men ble veldig gode til sist. Her er et par stemningsbilder :)


"Milk&Cookies"




"Applebars" fra Magnolia. Perfekt å ha med på piknik. Gjerne pakket i den nydelige rosa matboksen min med flere etasjer :)

2 kommentarer:

  1. Veldig hyggelig kake-bake-dag vi hadde sammen, Kaja. Min goodiebag med kaker er allerede spist opp, tross overspising av kakedeig (som smakte usedvanlig godt) og en del prøvetesting etterpå. Klem Anita

    SvarSlett
  2. Kaja!
    eg glede meg te jul når du ska feite meg opp med cupcakes og cookies!!! alt ser jo heilt AMAZING ut!

    (så kan du godt sende noen eksemplarer i posten te shanghai ;) )

    klem Camilla!

    SvarSlett